Bij de updates staat dit:
Als je een level omhoog gaat krijg je nu � 500,- speelgeld! Alle leden hebben dit geld met terugwerkende kracht alsnog gekregen.
Groetjes
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
De update zegt dit:
Als je een level omhoog gaat krijg je nu � 500,- speelgeld! Alle leden hebben dit geld met terugwerkende kracht alsnog gekregen.
Voor elke level die je al omhoog bent gegaan heb je nu het geld ook nog ontvangen.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door SalvaMea op 13:43:37 @ 15-12-2010
De update zegt dit:
Voor elke level die je al omhoog bent gegaan heb je nu het geld ook nog ontvangen.
Ik had gisteren 1.000 en vandaag opeens 6.000 terwijl ik al een paar daagjes level 10 ben
Ik had gisteren 1.000 en vandaag opeens 6.000 terwijl ik al een paar daagjes level 10 ben
Dat is zo. Iedereen heeft vandaag geld ontvangen van elke level dat je al gestegen bent in het verleden. Daarom heb je een redelijk bedrag ontvangen.
Eveneens leuke update, zeker voor de starters om extra geld te verdienen.
Dat is zo. Iedereen heeft vandaag geld ontvangen van elke level dat je al gestegen bent in het verleden. Daarom heb je een redelijk bedrag ontvangen.
Eveneens leuke update, zeker voor de starters om extra geld te verdienen.
Okee, ik heb het verdeeld over mijn ruiters. Allebij hebben ze nu €4.088,-
Ik ben gister niet online geweest maar zat net ook al even raar te kijken naar waar dat geld weg kwam.
Fijn om te weten dat het geen foutje is!
Leuk trouwens dat je nu bij elke level 500 euro krijgt!
Dit kan je zeker in het begin erg helpen!!