quote:
geschreven door daffy3 op 21:49:07 @ 28-10-2010
Ik ben niet tegen het idee maar ik zie het niet helemaal voor me sommige dingen.
De houdbaarheidsdatum bijvoorbeeld. het spel is gebaseerd op online zijn. Dus ik vraag me af hoe je dat dan wilt doen, want als er een datum aan de hooi verbonden wordt dan ben je dus verplicht om online te komen.Nu is het zo, ben je niet online dan gebeurt er niks op je account.Dus ik wil graag weten hoe je dat dan voor je ziet?
Ik zie het zo voor me:
De landbouwer maakt op 28 oktober om 21.58 een hooibaal. Stel de hooibalen die 'goedgekeurd' zijn, zijn een maand houdbaar.
Dan zou deze hooibaal dus houdbaar zijn tot 28 november 21.58. Je kan er dan eigenlijk alles mee doen wat nu ook kan, dus of verkopen of voor eigen gebruik gebruiken. Stel dat je deze verkoopt aan Piet moet Piet deze hooibaal verbruiken voor 28 november 21.58, anders beschimmelt deze (of wat dan ook) en is hij niet meer bruikbaar.
Nou stel de landbouwer verkoopt de hooibaal pas een week later, heb je nog ongeveer 3 weken om hem te verbruiken. Stel je voert 1 paard 2x per dag en je hebt 2 paarden. Is dus 4x voeren op een dag á 2 kg per keer. 4 x 2 = 8 kg per dag. 24 / 8 = 3 dagen. Dat moet dus prima kunnen.