quote:
geschreven door Quandro op 12:00:42 @ 16-11-2010
[...]
Als je er een apart forum gedeelte krijgt.
Dan krijg je ook dat er 800 topic's kommen waar maar 1 of 2 keer in gereageert word.
En het spel draait op online zijn.
En als je ze gewoon het forum te koop zet , dan hoef je niet online te zijn om reactie te krijgen.
Het gaat bij mij maar enkel om het punt dat niet iedereen evenveel online kan zijn. Als je een paard dan kan aanbieden via een topic dan kunnen andere toch ook al zien wat er aangeboden wordt.
Topics zakken automatisch weg wanneer deze lange tijd geen reactie meer ontvangen. Dus in dat opzicht heb je niet snel last van een te veel aan topics in het zicht.
Oude topics of topics waarvan een melding staat waar het paard verkocht is kunnen altijd gesloten worden door een mod. Dus het is gewoon even het board wat bijhouden.
Maar paarden is het enige waar ik toch voor pleit een extra optie, verkopen moet via de handel alsnog. Maar aanbieden is handig dat het paard er gewoon blijft staan en andere het kunnen zien. Anders kom je misschien nooit iemand tegen die zo een paard/veulen zoekt en die persoon blijft ook maar zoeken.
Dat is waar het mij om draait. Sperma, hooi, credits enzo vind ik het allemaal niet nodig. Maar een paard kunnen voorstellen in het forum lijkt me wel fijn. :-)