Nee, dat heb ik niet gedaan. Had nog maar net het bedrag ingevoerd en drukte toen op annuleren. Dus heb niet op sluiten en accepteren gedrukt. En de persoon waarmee ik aan het handelen was heeft het geld ook niet.
geschreven door MiszD op 00:00:19 @ 04-11-2010
Dan had je vast al op accepteren geklikt, voordat je op annuleren klikte. Dan is het je eigen schuld namelijk
Meestal klikken de mensen automatisch op sluiten en accepteren.
Nou rustig aan MisZD met conclies trekken ;) ik heb hier meer mensen overgehoord namelijk! O.a Kiiki & Menno en dat ging om een bedrag van 300 euro die zaten gegeven moment in de chat er over ruzie te maken niemand had die 300 euro en t zadel was wel over gegaan ik hoor t wel vaker dat het met geld bedragen misgaat op het moment via handelen.
Ja, klopt. Ik tikte het bedrag in. Bedacht me toen dat ik de andere ruiter moest hebben, drukte op annuleren (zonder te sluiten of te accepteren). Vervolgens was het geld foetsie...
geschreven door Kicky1986 op 18:46:44 @ 04-11-2010
Ja, klopt. Ik tikte het bedrag in. Bedacht me toen dat ik de andere ruiter moest hebben, drukte op annuleren (zonder te sluiten of te accepteren). Vervolgens was het geld foetsie...
Ja en zoiets gebeurd tegen woordig wel vaker het is vreemd hou het even in de gaten als het nog terug komt En anders gewoon door gaan met klagen tot het gevonden word