quote:
geschreven door MonsieurKenneth op 19:21:10 @ 02-12-2010
Nou, volgens mij krijgt de middenmoot wel lessers, waarschijnlijk niet zoveel als de goedkoopste en de beste. Maar ik denk dat vele mensen lessen bij mensen uit hun eigen RV, en dat is ook al de middenmoot, dus die krijgen dan toch al lessers uit hun eigen RV. Sommige mensen vinden de beste toch te duur, en de goedkoopste niet goed genoeg. Dus kiezen ze iemand die minder duur is en toch nog wat AP's heeft. Natuurlijk zijn dat er niet zoveel maar het zijn er toch een paar, en dat is al iets!
Ja, ik ben blij met elke lesser, en dat is elke instructrice natuurlijk. Maar het punt is, de lagere instructrices weten niet wat ze missen!
Soms sta ik een tijdje als hoogste, meestal 's ochtens vroeg of 's avonds laat met ongeveer 30 tot 40 mensen online. Dan krijg ik 5 tot 10 lessers per minuut! Laat staan hoeveel een instructrice verdient wanneer er 100 tot 120 mensen online zijn! Dat is echt enorm veel. En de meeste mensen, niet allemaal, maar de meeste, zullen naar de beste instructrice gaan.
De onderste instructrices mogen al blij zijn als ze 1 lesser in 5 minuten krijgen, toch wel oneerlijk.
Er komen steeds meer paarden in het spel, binnenkort worden de veulens volwassen en die kunnen ook gaan lessen. De hoogste instructrices krijgen nóg meer lessers, en de onderste zullen deze instructrices NOOIT inhalen. Waarom niet? Omdat de hoogste instructrices zoveel xp verdienen aan het lessen, dat het onmogelijk voor de lagere instructrices wordt om ze in te halen.
[url_replace first='://www.Foahriya.deviantart.com' second='[url]www.Foahriya.deviantart.com'[/url]]
Voer eendjes, geen oorlog.