Allereerst wil ik je een compliment geven voor de goed uitgewerkte ideeën. Echter heb ik mijn twijfels bij de werking van de ideeën.
Als je een apart chatkanaal gaat maken voor hulpvragen heb je alsnog kans dat deze in een ander kanaal terecht gaan komen. Tja, wie klikt er nou niet op al die dingen?
Daarnaast heb je hiervoor ook het onderdeel vragen op het forum.
Daarnaast vind ik Wiki mooier in het rijtje staan dan 'Uitleg'. Ik vind wel dat beginners hierna verwezen moeten worden, dus zou ik een soort van wolkje met daarin dat de wiki de uitleg is blabla wel op prijs stellen. Dit zou inderdaad tot een bepaald level kunnen, maar dan moet er wel bekeken worden op welke ruiter dit gebaseerd wordt.
Verder heb ik ook mijn twijfels bij het mentor idee. Het is heel leuk bedacht, maar ik heb meer de twijfels over de uitvoering hiervan. Ik denk dat a) niet iedereen mentor op prijs stelt en b) dat hier op de één of andere manier misbruik van gemaakt kan worden. Daarnaast is er bij mijn weten (wat Salva ook al zegt) een beginnersgids gemaakt die elke beginner krijgt in zijn inbox.
Wat ik wel nog als suggestie mee wil geven (echter hoort dit eerder bij Ontwikkeling - Forum) is dat het wellicht handig is om het 'Horse tycoon' deel op het forum boven aan te zetten in plaats van onderaan. Men kijkt namelijk vaak het aandachtigst naar het bovenste deel en vergeet de rest. Zo voorkom je dus dat de vragen overal staan.
Ik zal zelf dit idee nog even posten bij Ontwikkeling - Forum, maar zo heb ik 'm in ieder geval benoemd.