Ligt eraan hoe ze voelt
Meestal moet ik met volledige losse teugel beginnen (echt minimum aan contact) anders gooit ze me eraf. Van zodra dat ik voel dat haar rug ontspant begin ik teugels op te nemen, en gelijdelijk, anders lig ik weer in het zand. Teugels opnemen doe ik meestal in draf. Vrij actief, zodat haar achterhand de meeste kracht al geeft, en dan neem ik de teugels gelijdelijk aan tot het contact is zoals hetmoet zijn, en ze mooi nageeft. dan begin ik met heel veel tempowisselingen, en odmat ik paardje heb dat alles kan als ze wil, maar niet wil maak ik haar daarna heet. En dan begin ik aan het echte werk. Wat meestal 10 minuten duurt, training sessie duurt intotaal meer als een uur waaran maar 10 minuten max werken...
Soms kan ik gewoon beginnen en moet het niet zo langzaam, maar ze is en blijft vrij onvoorspelbaar. En ga het risico gewoon niet nemen, heb genoeg stof gegeten omdat ik van lesgevers te snel moest oppaken...
heb nu de ideale lesgever gevonden dusja...
En natuurlijk enorm veel figuren, slangevoltes, gewone voltes, van hand veranderen in een volte, van hand veranderen door een acht, spieren los maken...
Eigen spel:
Olympic Riders
Onbekend topic!