Er zijn een aantal kleine dingetjes die mij handig lijken als die worden gewijzigd/ingevoerd:
Ik zal ze even puntsgewijs noemen:
vriendenlijst
Ik zou graag al mijn vrienden in één oogopslag willen zien.
Ik vind het best als je op je profiel alleen de laatsten ziet die online zijn geweest, maar ik weet nu niet wie ik allemaal als vriend heb. Zou daarvoor een optie kunnen komen op 'Account'?
klusjes
Bij de klusjes zou het handig zijn als ook bij het tabblad 'Goede doel' (prestige verdienen) de lagere opties niet aanklikbaar zijn, net als bij de optie 'Staldienst'. Als ik online ben op mijn mobiel, schuif ik het scherm naar de knopjes en dan druk ik redelijk vaak mis.
whiteboard
Zouden we een PBtje kunnen ontvangen als iemand iets op je whiteboard geplaatst heeft?
PB's
Ik zou het handig vinden als we kunnen bladeren in de PB’s. Ik heb er heel veel en pas als ik een aantal verwijder, kan ik de laatsten ook lezen.
online/offline 'poppetje'
Het online/offline poppetje op de profielen is voor mij zo onduidelijk. Zou het in de kleuren rood = offline en groen = online kunnen?
stapmolen
Als een paard klaar is, vergeten veel spelers hun paarden uit de stapmolen te halen. En de eigenaar van de rv of een manager is niet altijd online. Is het mogelijk dat als paarden klaar zijn en er na een kwartier/ half uur niet worden uitgehaald door de eigenaar, ze dan automatisch worden verwijderd?
En is het misschien mogelijk dat we bij het selecteren van de paarden voor de stapmolen kunnen zien hoever hun conditie is, vóórdat ik ze er in zet? Want anders moet ik eerst al mijn paarden bij langs om te kijken wie in aanmerking komt.
Dit zijn zo een paar dingen die mij te binnen schiet terwijl ik het spel speel. Ik heb eerlijk gezegd niet alle ideeën bekeken op het forum, dus als er iets tussen staat wat al genoemd is, dan spijt me dat