Aah oké, nee dan denk ik dat ik het nu snap
Dan is dat inderdaad wel logisch.
Heb inmiddels een dressuurwedstrijd script gemaakt, dat gebruik maakt van het Combinatie-principe, nu even een ding fixen waar je een startkaart aan kan vragen
geschreven door SalvaMea op 11:21:23 @ 17-12-2010
Ik ben even wat extra gaan lezen op combinatie.
Ruiter A heeft een paard en gaat dat uitlenen aan Ruiter B.
Dan bekomt Ruiter B een startkaart voor dat paard en dat geld enkel voor hun.
Bekeken op het niveau van het paard en de ruiter.
Ruiter A heeft eveneens ook een startkaart met datzelfde paarden. Dus wanneer het paard terug komt naar Ruiter A dan moet Ruiter A verder met het paard hoe dat het via hun startkaart is?
Klopt mijn theorie?
Jah, dat is juist, iedere combinatie heeft z'n eigen stats
Maar zoals ik het heb doorgelezen ziet het er wel goed uit.
Maar wat ik me kan herinneren van de verhalen van richard is dat je in een bepaalde klasse bent gestart je de B over mag slaan in de dressuur. Wil je daar ook nog wat mee gaan doen of laat je het zo?
Want volgens mij ga je het dan wel heel moeilijk maken, want dan zit je ook weer met hengsten (volgens mij mag je die ook pas uitbrengen als je zelf een bepaalde klasse bent gestart)
Vind het idee van de startkaarten wel supergaaf. Wens alleen onze wikimods veel succes toe met de uitleg schrijven hiervoor Als ik zie hoeveel onduidelijkheden er al zijn haha..
Maar inderdaad Nicole, als je Z bent gestart geloof ik, mag je beginnen in de L ipv de B. Thans in de SGW werkt het wel op die manier
Maar klopt, in de dressuur; als je Z geweest bent mag je ook meteen in de Z starten geloof ik, of gewoon zelf bepalen welke klasse je start zolang het maar hoger dan B is en lager dan of gelijk aan je eigen klasse is.
Ik neem aan dat je dan 2 startkaarten kan aanvragen? 1 voor de dressuur en 1 voor het springen? En mocht er ooit western/racen of wat voor discipline dan ook bijkomen, dan daar ook weer aparte voor..
Inderdaad Ash, de wikimods gaan hun werk hebben.
Uiteindelijk valt het op deze manier wel mee. Ik kan het perfect volgen tot nu toe en vind het echt nice op deze manier.
Je zegt daar wel iets goed, voor springen heb je dan een andere startkaart of wordt alles op 1 startkaart geplaatst?
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Dat is eigenlijk vooral om te simuleren dat het niet zo makkelijk is. Ik bedoel; hoeveel ruiters ken je die naar de GP rijden... niet zoveel toch?
Een enkeling komt richting de ZZ-Zwaar maar veel hoger niet hoor, dus om dat gevoel een beetje te houden is het ''meerdere paarden systeem'' bedacht.
Zou dat er niet zijn, dan zit iedereen binnen notime in de GP ... en dat bederft het spel plezier natuurlijk.
Je gaat nu rijden op startkaart, ik ben nu zz licht ruiter. Als ik dus paarden leen dan komen die combinaties op mijn startkaart te staan. Toch?
Als ik dan 6 combinaties op mijn kaart heb en voldoe aan de eisen kan ik toch naar de ZZ Zwaar. Dan hoeven ze toch niet mijn eigendom te zijn zoals nu of wel?
@Edit Nog wel even vermelden dat ik het wel een super idee vind hoor.
geschreven door SalvaMea op 12:29:49 @ 17-12-2010
Inderdaad Ash, de wikimods gaan hun werk hebben.
Uiteindelijk valt het op deze manier wel mee. Ik kan het perfect volgen tot nu toe en vind het echt nice op deze manier.
Je zegt daar wel iets goed, voor springen heb je dan een andere startkaart of wordt alles op 1 startkaart geplaatst?
das mooi, kun jij hulp bieden met schrijven..
want die puntenberekening pagina kan dan ook weer deels opnieuw, omdat de klasse van je paard ook een (grote) rol gaat spelen.
om even terug te komen op 't idee; heb de gehele 1e pagina doorgelezen en heb er vrij weinig op te zeggen
ik ben benieuwd?
In het echt is het zo dat als je al bijvoorbeeld M1 hebt gereden, je in die klasse mag starten. Ook met een B paard. Als je in het echt je paard thuis t/m M1 traint kan die ook makkelijk mee op wedstrijd in het M1. Maar je moet zelf al wel een keer die klasse gereden hebben.
geschreven door xSunnyxOlivi op 15:12:49 @ 17-12-2010
In het echt is het zo dat als je al bijvoorbeeld M1 hebt gereden, je in die klasse mag starten. Ook met een B paard. Als je in het echt je paard thuis t/m M1 traint kan die ook makkelijk mee op wedstrijd in het M1. Maar je moet zelf al wel een keer die klasse gereden hebben.
Neen, een B paard daarmee moet je in de B starten.
Ook is jou klasse hoger, het paard is nog niet verder dan de B.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door xSunnyxOlivi op 15:16:49 @ 17-12-2010
[...]
Ik heb het over het echte leven ea
Dan mag je als je eenmaal L1 hebt gereden niet eens meer B starten.
Lol. Ja RL zit het iets anders. Nu wou mogen hier dacht ik wel in de B starten opnieuw met een starterspaardje.
Maar een iemand die hoger zit mag ook weer hoger starten met het paard. Dat is een feit.
Maar dat is te moeilijk om het allemaal zo te gaan aanmaken is gezegd.
Lol. Ja RL zit het iets anders. Nu wou mogen hier dacht ik wel in de B starten opnieuw met een starterspaardje.
Maar een iemand die hoger zit mag ook weer hoger starten met het paard. Dat is een feit.
Maar dat is te moeilijk om het allemaal zo te gaan aanmaken is gezegd.
Jaa, dus dan wordt het hier op ht starten in de laagste klasse binnen de combi. Dus L1 paard M1 ruiter wordt L1 starten ;p Is wel het leukst voor ht denk.
Dit is allemaal erg leuk en aardig enzo, maar ik wil een wedstrijd rijden, ik heb een startkaart, maar ik krijg elke keer te zien: 'even wachten..'
En ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar een wedstrijd kan ik niet rijden:(
geschreven door brendaWiggers op 15:24:22 @ 17-12-2010
Dit is allemaal erg leuk en aardig enzo, maar ik wil een wedstrijd rijden, ik heb een startkaart, maar ik krijg elke keer te zien: 'even wachten..'
En ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar een wedstrijd kan ik niet rijden:(
Je moet even geduld hebben. Bernardo is aan de startkaarten aan het werken en deze hebben ook betrekking op wedstrijden.
Ik heb nu dus een wedstrijd gereden, maar bij mijn paard staat dat ik 0/B+0 heb, terwijl ik bij promoveren zie dat hij L1+4 is...
Wat is het nou? B of L1?
geschreven door brendaWiggers op 15:33:52 @ 17-12-2010
Ik heb nu dus een wedstrijd gereden, maar bij mijn paard staat dat ik 0/B+0 heb, terwijl ik bij promoveren zie dat hij L1+4 is...
Wat is het nou? B of L1?
Gewoon bij Promoveren blijven kijken, de rest verdwijnt nog!
maar even by the way, ik vind het wel oneerlijk dat je de klasse uit moet rijden en dat het trainen dan sneller gaat in de volgende klasse, waarom? Omdat ikzelf totaal geen geduld heb en daardoor zoek ik het niet om die klasses uit te rijden en omdat je paarden ook niet kan uitlenen vind ik het spel zo al snel niet meer leuk
Ik vind het een leuke ontwikkeling zo
Alleen kan elk paard dus veel startkaarten hebben toch? Als ik er nou 1 aan veel mensen uitleen, dan heeft hij veel startkaarten, kun je die dan ook zien? En waar blijven ze als ik een paard uitleen? neem aan dat de startkaart weer automatisch te voorschijn komt, maar zou leuk zijn om alle startkaarten aan het paard te kunnen zien