quote:
geschreven door thomasbergefan op 19:59:45 @ 19-12-2010
ik ben het er helemaal mee eens ik vind dat als ze geboren zijn 2 weekjes mag duren of 3 weekjes en een paard volwassen laat worden 3 weekjes duren dat is al lang genoeg vindt ik laatstaan hoe weinig paarden je dan kunt hebben (volwassenpaarden ) maar ik vind dit eigelijk gewoon schandalig dat het zo lang moet duren heb ookal een bericht gestuurt naar de beheerder !
iedereen die dit niet vindt kloppen en schandalig vindt stuur berichtjes naar de berheerders dan word het vast wel anders iedereen zeg 3weekjes voor geboorte en 3 weekjes voor leeftijd !
We kennen altijd onse ideeën en meningen door geven in het forum bij Spel - Ontwikkeling. Dan heb je kans dat Bernardo het sneller zal lezen dan meteen Bernardo te gaan aanvallen omdat het schandalig is zal hij ook niet leuk vinden om te leze tenslotte doet hij dit voor ons?
Maar 3 weken is wel weer te kort een maandje kan je wel doen of 2 maanden ik denk dat je wel iets langer mag wachten om het wel eeen beetje rustig te houden.
De overschot aan paarden zal pas komen als alle veulens tegelijk naar de 3 jaar gaan dus zit je daar weer mee het zijn niet 1.2 veulens nee het zijn er meteen 1000 veulens wat de lucht in groeit dus ik snap best dat het vervelend is het wachten
en de veulens worden zowiezo wel groot maar ik denk als je 2 veulens bijvoorbeeld een veulen setje groot maken leuker werk zal zijn dan alle veulens in een keer op te gaan laten groeien