geschreven door bucklover12 op 12:10:05 @ 22-12-2010
waar is dan een sneeuwballen gevecht??
Sneeuwballen gevecht toegevoegd! Beschikbaar tot 29 december. Aanmelden kan onder het kopje Rijvereniging in het menu, het klassement vind je onder Algemeen in het menu!
geschreven door SnelleMarz op 12:11:38 @ 22-12-2010
[...]
Sneeuwballen gevecht toegevoegd! Beschikbaar tot 29 december. Aanmelden kan onder het kopje Rijvereniging in het menu, het klassement vind je onder Algemeen in het menu!
geschreven door Bernardo op 12:18:50 @ 22-12-2010
Dat getal haal ik denk ik vandaag nog weg Is puur om even te kijken wat het doet. Meer voor mezelf dan voor jullie hoor
Oké, dan weten we dat ook weer.
Bedankt
If I go there will be trouble,
If I stay it will be double.
Hoe werkt het sneeuwballengevecht eigenlijk? Kun je enkel punten verdienen of ook punten verliezen? Ik vraag het hier even, omdat je je blijkbaar niet meer kunt uitschrijven van een sneeuwballengevecht en ik wil werten waar ik aan begin .
geschreven door Saoirse op 14:24:26 @ 22-12-2010
Hoe werkt het sneeuwballengevecht eigenlijk? Kun je enkel punten verdienen of ook punten verliezen? Ik vraag het hier even, omdat je je blijkbaar niet meer kunt uitschrijven van een sneeuwballengevecht en ik wil werten waar ik aan begin .
Je kan geraakt worden waardoor je 30 seconden blessure tijd hebt
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door SnelleMarz op 14:49:01 @ 22-12-2010
[...]
en kun je dan 30 sec niks?
of kun je nog wel klussen enzo?
wat ik er van begrijp kun je dan 30 seconden niets ( wel chatten sowieso) .
ik was net geraakt. maar heb er niets van gemerkt want die 30 seconden waren zo voorbij
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
wat ik er van begrijp kun je dan 30 seconden niets ( wel chatten sowieso) .
ik was net geraakt. maar heb er niets van gemerkt want die 30 seconden waren zo voorbij
Net als de normale blessuretijd ... dus niet zelf rijden etc...