Vroeg ik mij net ook af, je moet dus gooien om nauwkeurigheid te krijgen. Ik maar maken constant om meer nauwkeurigheid te krijgen.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door SalvaMea op 13:31:17 @ 22-12-2010
Vroeg ik mij net ook af, je moet dus gooien om nauwkeurigheid te krijgen. Ik maar maken constant om meer nauwkeurigheid te krijgen.
Ik weet het niet zeker, maar dat denk ik
Dan zit ik dus steeds jou sneeuwballen op te maken
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
Dan zit ik dus steeds jou sneeuwballen op te maken
Ik zie het ja. Dat wist ik niet dat jij de mijne kon gooien. Nauwkeurigheid zal te maken denk ik met hoeveel je er gaat gooien.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Niks nauwkeurig, gewoon gooien wat er te gooien valt! Geen steenen ofzo hoor! En als je het met een grote groep dat is het 9 van de 10 keer wel raak! Helaas is het bij mij al 1 vs 20 Haha, dat zijn wel kleintjes dus die kan ik wel aan! ;)
geschreven door thehorse007 op 13:59:57 @ 22-12-2010
Niks nauwkeurig, gewoon gooien wat er te gooien valt! Geen steenen ofzo hoor! En als je het met een grote groep dat is het 9 van de 10 keer wel raak! Helaas is het bij mij al 1 vs 20 Haha, dat zijn wel kleintjes dus die kan ik wel aan!
haha het gaat hier over het sneeuwballen gevecht op het spel
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door Mariet op 13:24:51 @ 22-12-2010
Ik denk dat dat te maken heeft met het aantal keer dat je gegooid hebt
bijvoorbeeld
met 50 x gooien 15%
met 100 x gooien 20 %
Verderop wordt er gezegd dat je het denkt?
Ik wil hier graag wel opheldering dan over, want in een andere topic beweer je deze gegevens dat er per 10 raak 1% omhoog gaat.
Verderop wordt er gezegd dat je het denkt?
Ik wil hier graag wel opheldering dan over, want in een andere topic beweer je deze gegevens dat er per 10 raak 1% omhoog gaat.
Het is inderdaad per 10 keer raken gooien 1% omhoog.
Het is inderdaad per 10 keer raak gooien 1% omhoog.