Ik zou graag zien dat je net als bij de hoefsmid bij de trainer ook niet kunt uitschrijven. Alleen als die trainer nog niets heeft gedaan of als hij/zij een half uur niet meer actief is kun je uitschrijven. Blijkbaar hebben mensen niet door dat dit veel langer duurt dan de hoefsmid. Je moet namelijk 5 min wachten iedere keer en geen 3 zoals bij de hoefsmid. Ik loop echt veel geld mis zo... Heel jammer!
Gisteren avond wilde ik eigenijk naar bed (ben ziek maar moest toch werken om half 6 smorgens opstaan) op het laatst kreeg ik nog 2 paarden om zadelmak te trainen. dus ik dacht nou oke ik wil die nog wel afmaken anders moet diegene nog langer wachten...en ik wilde die 1.000 ook graag verdienen.
ik was op 91% (dus nog 1 klik verwijderd van klaar!) schrijft diegene ineens een paard uit!!
Ik was echt heel boos want ik wilde echt graag gaan slapen en wa extra opgebleven terwijl ik ziek was!
Ik wil echt heel graag dat het systeem in werking wordt gezet want ik vind het echt heel vervelend!
Aan de andere kant als je je bedenkt en je wil je paard nog niet laten trainen omdat je hem nog niet 100 x gelongerd hebt kunnen we een ander systeem proberen voor de trainer.
Bijv elke keer dat je klikt krijg je zoveel % van die €500 euro en XP die je nu op het einde zou verdienen. Dus eigenlijk werkt het dan net als veulens afspenen maar dan ook met geld. De eigenaar van het veulen krijgt een rapport met de laatste trainingsessie heeft je €40 gekost.
Zo kunnen de eigenaren wel de paarden uitschrijven en krijgen we toch Xp en geld voor het werk dat je doet. Wnat ik kreeg voor ene paard wat nagenoeg klaar was nu geen XP en geen geld..het is gewoon niet eerlijk...
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.