Ik weet niet of er al iets is om de lessen sneller de laten verlopen, maar zo niet, is het geen goed idee om als uitbreiding bij de rijvereniging een bak te kunnen kopen voor snellere lessen?
Ik stem vóoor.
Er is voor alles wel iets bij de RV waardoor het sneller gaat, behalve het rijden (:
(Misschien dat elke rijvereniging standaard een buitenbak heeft? Daar schrikken de paarden eerder en gaan de lessen langzamer omdat ze afgeleid zijn. Een binnenbak geeft betere concentratie en minder omgevingsgeluid (: )
Ik neem aan dat je bedoeld dat je sneller voor jezelf kan rijden? In dat geval ben ik voor! Het hoeft geen hele minuut te zijn, maar het mag wel wat schelen.
vind ik wel een goed idde, misschien ook een idee om dan gelijk er bij te doen dat indoor jonge paarden beleren sneller gaat, want een jong paard is opgesloten in een dichte bak en zal dus minder uit gaan vogelen.
Voor! Dat lijkt me erg handig maar dan wordt het zeker weer heel veel want die kantine is al 50.000 en die bak wordt dan zeker weer 100000 denk ik. Maar wel erg goed idee!
Hou er ook wel rekening mee dat je met credits ook je rijtijd kan verkorten. Dus dan word het wel extra voordelig. Maar toch vind ik het een goed idee om die updates een doel te geven.
geschreven door Angelaatje op 18:56:00 @ 07-01-2011
Voor! Dat lijkt me erg handig maar dan wordt het zeker weer heel veel want die kantine is al 50.000 en die bak wordt dan zeker weer 100000 denk ik. Maar wel erg goed idee!
Het moet ook weer een streefdoel zijn he, als het heel goedkoop is, is er weinig meer aan.