Haaai
mijn zus heeft dus geen computer maar wil wel op ht.Nu mag ze van mij wel via mijn computer op ht,maar mag dat wel want dubbelaccounts worden verwijderd op IP adres dus als zij een account opend is dat hetzelfde Ip adres dus mag dat ?
Het is perfect mogelijk dat jij en je zusje op één en dezelfde computer spelen hoor. Er zijn wel meerdere gezinnen die één computer moeten delen met elkaar.
Groetjes
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Als reactie op mijn bovenbuurvrouw:
Het is niet de bedoeling dat je een account gaat delen of dat je paarden + geld constant heen en weer gaat sturen.
Maar beide een aparte account en deze voor jezelf houden is gewoon toegestaan.
geschreven door SnelleMarz op 09:01:47 @ 30-12-2010
Als reactie op mijn bovenbuurvrouw:
Het is niet de bedoeling dat je een account gaat delen of dat je paarden + geld constant heen en weer gaat sturen.
Maar beide een aparte account en deze voor jezelf houden is gewoon toegestaan.
dus mijn zus mocht mijn geen geld sturen,zodat ik geld had voor een zadel eigelijk...
want dat heeft ze gisteren gedaan nl...
Het is normaal dat je in het huis maar 1 Uitgaand IP heeft. Het is niet echt de bedoeling om samen tewerken tussen familie. Zolang je je account voor jezelf houdt is er geen enkel probleem!