Bij Hoefsmid kan je je paard aps terug halen als die persoon 30 min ana het paard heeft gedaan,
Maar bij trainer kan je gewoon terug nemen wanneer je wilt zouen we daar beter ook niet zoiets zetten ?
En als die persoon offline gaat dat je dan nook kunt terug halen ?
Als er hier al ene idee van is sluit dit topic dna maar.
Ik vind het een goed idee, ik was laatst bij een hoefsmid die maar 6% per keer kon, en ik raakte in contact met een hoefsmid die 35% per keer kon, ik wou me uitschrijven, maar dat kon niet... Ik vond het heel vervelend, ze heeft er echt lang over gedaan. Dus ik vind dat het wel moet kunnen.
geschreven door Doppie op 22:53:20 @ 01-01-2011
Ik vind het een goed idee, ik was laatst bij een hoefsmid die maar 6% per keer kon, en ik raakte in contact met een hoefsmid die 35% per keer kon, ik wou me uitschrijven, maar dat kon niet... Ik vond het heel vervelend, ze heeft er echt lang over gedaan. Dus ik vind dat het wel moet kunnen.
Zo komen die beginnende hoefsmeden ook niet vooruit
geschreven door Doppie op 22:53:20 @ 01-01-2011
Ik bedoel datje bij Traoiner ook zo iets meot zetten.
Want anders kan je gewoon uitshrijven.
De tijd mag verkort worden, misschien als de hoefsmid 10 minuten niets meer heeft gedaan, maar anders kan je op eender welk moment terug halen, en dat is heel frustrerend voor de hoefsmid.
geschreven door Mats op 10:58:54 @ 03-01-2011
De tijd mag verkort worden, misschien als de hoefsmid 10 minuten niets meer heeft gedaan, maar anders kan je op eender welk moment terug halen, en dat is heel frustrerend voor de hoefsmid.