Het spijt me als dit verkeerd staat, ik weet het namelijk niet zeker..
Mijn vraag gaat over de puntenberekening. Misschien zie ik wel iets over het hoofd. Maar het gaat om het puntje:
Instructie bonus delen door 10 = x extra aantal punten (gemiddelde van de 5 genomen lessen wordt genomen). Nu kan ik sowieso niet helemaal vinden wat de instructiebonus is, maar ik heb me laten vertellen dat dat het getal is wat achter het niveau staat. Dan zou dit dus zo hoog mogelijk moeten zijn. Nu vind ik dit, persoonlijk, vrij apart. Als dit dus al zou kloppen. Want, even een voorbeeldje:
Mocht je een L1 niveau hebben, met daarachter het getal 22. Dan heb je dus een bonus van 22. Mocht je een Z2 niveau hebben, met daarachter het getal 13. Dan heb je dus een bonus van 13. Als ik het dus goed begrijp, heb je er dan meer aan als je een L1 instructie bent met een zo hoog mogelijk getal erachter, dan een zo hoog mogelijk niveau bereiken? Ik vraag me af of dit de juiste manier is, maar ik heb deze conclusie dan ook getrokken uit een aantal niet bevestigde bronnen. Graag zou ik hier wat meer antwoorden over krijgen
Zoals ik al zei, het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. Maar ik heb mijn best gedaan om eht zo goed mogelijk uit te zoeken..