quote:
geschreven door SalvaMea op 17:00:20 @ 09-01-2011
Ik denk dat er veel last van hebben. Ik heb het dus ook al eens gevraagd maar er wordt gewerkt als ik mij niet vergis aan een oplossing. Maar vraag mij niet wat exact maar het zou inderdaad fijn zijn dat je meer sperma kan afnemen. Maakt mij niet uit op welke manier maar voor fokkers is het zeker handig. Nu kan je amper sperma verkopen want dan kan je zelf niet meer dekken als je gebruikt van het inkorten met de creditsfunctie. Zit nu zelf ook te wachten met mijn merrie omdat het nog niet kan.
idd dat heb ik dus ook ik heb nu een merrie moeten vekorten van dracht en volgende week kan ik weer afnemen maar ik zit net een ander meisje te beloven dat ze volgende week sperma krijgt maar dan moet ik dus zelf nu nog 2 weken wachten om sperma te mogen afnemen dat is best vervelend ik heb haar al gevraagd of het van een na-komeling mag zijn maar het is zo jammer dat het nu nog niet kan en 7 dagen is best lang als 1 maand 1 HT jaar is hoeveel is dan wel niet 7 dagen?
@knarf overschot is er al het probleem is nu meer de hengstenmarkt wat totaal ingestord is de Merries verkopen wel maar ik krijg amper tot geen Merries met sommige rassen erg vervelend dus