Hallo!
Omdat ik dit idee vanochtend over de console zag komen en hij hier nog niet geplaatst is, plaats ik hem even.
Dekjes wassen.
Het leek me een leuk idee als je de dekjes ook kon wassen. Dit moet uiteraard niet iedere 2 uur kunnen, als we het even gaan vergelijken met real life, maar mij lijkt het persoonlijk leuk dat als je dekje een x aantal uur onder je zadel heeft gelegen dat je 'm dan moet wassen.
Dan krijg je een balkje waar je 4x (voorspoelen, wassen, ophangen, drogen?) op moet klikken (telkens met wat tijd er tussen) en dan is je dekje weer gewassen. Als je bezig bent met je dekje te wassen heb je geen beschikking over dat dekje want hij is vies en kan dus niet onder je zadel liggen!
Invetten.
Verder is het misschien ook leuk om de hoofdstellen in te kunnen vetten eens in de zoveel dagen?
Borstels kopen.
Het lijkt me ook leuk, voor de verzorging, dat je meerdere borstels, kammen, sprays etc. kan kopen voor betere verzorging van je paard. Per een x aantal levels heb je de mogelijkheid om betere spullen te kopen voor de verzorging van je paard.
Borstels schoonmaken.
Tevens zullen je borstels vol komen te zitten met haar etc. wat er ook uit moet. Dus een kleine optie om eens in de zoveel tijd de mogelijkheid te hebben om je borstel schoon te maken.
Suggesties ?
- Baantje 'wasserette'.