quote:
geschreven door daffy3 op 19:32:22 @ 01-02-2011
[...]
Tja als we alles van te voren weten is het makkelijk, dan was ik ook landbouwer gebleven op mijn eerste ruiter en lesgever op mijn tweede ruiter. In plaats van de boel om te draaien omdat ik hoger was op de eerste ruiter en daardoor hoopte meer klanten te krijgen bij lesgeven.
Ik ben ook al meerder keren verandert van baantje en heb ook al meerder keren daar AP punten op gezet en vervolgens weer gereset met credits. Ik snap ook wel dat je er van baalt maar goed, om nu alles terug te gaan draaien gaat me te ver. Ik vind het netjes dat de mensen die het baantje nog hadden dat die hun AP punten terug hebben gehad en ik begrijp zeker dat je baalt.Maar je moet ergens een grens trekken en ik denk dat die nu op de juiste manier is gedaan.Als je het baantje nog gehad had je de AP punten terug gehad en nu niet..
had ik op voorhand geweten dat het ging veranderen was ik niet eens veranderd van baan.
en als ze geen discussie willen over die ap's, dan moeten ze niemand zijn ap's terug zetten ipv enkelen ervan. of gewoon alle ap's, maar niet een deel ervan.
want dit?
dit is pure geldklopperij!
ik mag nu mooi echt geld gaan betalen, terwijl een ander dat NIET hoeft te doen.
er worden steeds updates doorgevoerd zonder dat iemand daar wordt over ingelicht, en mensen zoals ik worden daar dan de dupe van.
mijn ap's waren besteed aan het baantje ''instructeur''.
nu kan instructeur gaan ap's meer hebben, maar demijne staan wel nog steeds op dat baantje? waar is de logica?
dan nog, moest er geen echt geld mee gepaard gaan zou ik mooi m'n mond houden. maar nu er geld mee gepaard gaat wordt het mij wel te serieus.