Voor je op wedstrijd gaat heb je de mogelijkheid om je paard te groomen. Is het niet handig om dat ook laten mee te spelen bij de uiteindelijke score op wedstrijd.
De uitstraling van het paard telt namelijk ook mee. Als je alles volledig gaat doen gaat doen geeft dat een extra voordeel bij een wedstrijd.
Dan zit er eveneens ook een nut in het groomen van paarden en je kan iets meer punten behalen als je het doet.
Groetjes
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
ik ben voor,
in het echt moet je je paard toch ook groomen ed...
dus vind ik dat het hier ook wel kan
en je bent niet verplicht om het te doen het scheelt alleen in punten!
en idd spulletjes in de winkel is dan ook een leuk idee!
ik zeg doen
Ik ben ook voor. Vooral nu het lessen geen verschil meer maakt, is het wel leuk als iets anders wel invloed heeft. Met een echte dressuurwedstrijd zien ze je al aankomen met een ongepoetst, ongeknot paard :')
[TK/RES] SBL Oldenburger en Dartmoor Sperma
[TK/RES] HSB Dartmoor veulens
[RES] IF Oldenburger veulens
Les bij Jade Broute !!
geschreven door lindy2203 op 16:47:37 @ 05-02-2011
Mee eens!
Wel je mening even uitleggen graag.
Ik ben met dit idee wel eens.
Wat mijn voorstel is dat je per catogorie 1 punt met de uit eindelijke punten uitslag moet krijgen. Hierdoor ben je gemotiveerd om het paard te groomen.
Ook het idee om spullen te kopen bij de winkel is een super idee. Hierdoor heb je weer een aantal doe-dingen erbij bij HT.
geschreven door IceCream op 17:54:23 @ 07-02-2011
Voor, maar dan wel in de zin van dat je meer punten krijgt als je het wel doet, niet dat je minder punten krijgt als je het niet doet.
precies ja, anders ben je de hele tijd aan het lessen voor niets als je niet zou groomen!