Ik heb net dus een fokpakket gekocht, omdat ik dacht dat ik de exacte bevaltijd zou kunnen zien. Dit staat ook bij het kopen van het pakket.
Maar nu kijk ik bij mijn merries, en dan staat er ipv ´8 dagen´ ´een week´. Dit noem ik niet echt de exacte tijd zien. Zo zie ik nog steeds niet hoe lang het precies is.
Anders had ik kunnen uitrekenen of het verkorten van de dracht voor mij voordeel had gehad...
Ik weet niet of dit zo hoort? Maar als je pas de exacte tijd kan zien vanaf een bepaald aantal dagen, vind ik dat dit er duidelijk bij had moeten staan. Want nu heb ik die credits eigenlijk gewoon weggegooid.
Years go by and time just seems to fly, but the memories remain
Vanaf een bepaald aantal dagen (hoeveel precies zou ik even op moeten kijken, denk 6 of 7) kun je het op het uur precies zien en vanaf geloof 24 uur kun je het op de minuut precies zien
Het wordt inderdaad niet helemaal duidelijk aangegeven hoe het zit met de exacte datum, misschien slim hier eens naar te kijken en eventueel (in de Wiki dan) aan te passen?
quote:
Het fokpakket, een optie waarmee je 7 dagen lang 20% sneller sperma af kan nemen. Ook worden de merrie's 20% sneller hengstig. Daarnaast kan je de exacte tijd zien waarop je merrie is uitgeteld. Dit kost 5 credits.