ik kan helemaal gee berichten plaatsen hij geeft ze gewoon niet aan.
had ookal bij updates gekeken. Ik gebruik mozzila omdat ik van me moeder geen chrome mag gebruiken maar normaal deed hij het prima
Op mijn iPod staat er überhaupt geen wegklikpijltje dus de chat staat daar altijd gruwelijk in de weg. Ook kan vaak ik niks typen in de balk. Op de zeldzame momenten dat er wel tekst in de balk komt te staan moet ik 100 keer klikken om het te versturen. De laatste tijd kan ik echt helemaal niks meer met de chat.
Heb Bernardo een pb gestuurd, wilde wel een topic openen maar doordat de pagina op mijn iPod ergen halverwege gewoon ophoud kon ik geen topic openen...
Ht is een beetje aan het flippen bij mij, vooral op mijn iPod touch is het geen lolletje, jammer want daar zit ik het grootste deel van de tijd op...
Another life that's gone to waste
Another light lost from your face
It's complicated
Do you ever wonder if the stars shine out for you?
Ik heb last van al die punten hierboven, maar op dit moment doet hij het gewoon helemaal niet. Vanaf gisteravond al niet. Hij is gewoon wit. En doet niks. Echt héel vervelend.
Bij mij springt de chat nu regelmatig terug van RV naar AG. Het maakt niet uit of ik daarvoor op het forum heb gezeten of niet. De console is dan tussendoor niet 'dichtgeklapt'.
Bij mij kan ik de chat wel openen, alleen komt er geen tekst te staan.
Ook al typ ik iets, er komt helemaal niets,terwijl ik vanmiddag nog wel op de chat kon,
Ik heb ook al een tijdje geen chat meer. Het begon ermee dat er geen nieuwe regels meer bij kwamen, toen ben ik van ruiter veranderd, en sindsdien krijg ik wel de console maar deze blijft leeg.
When the world surrounds you, I'll make it go away, Paint the sky with silver lining.
It's useless to cry, For the things I once have known.
De chat doet het voor de grootste gedeelte weer sinds vandaag. Probeer F5 te drukken, hierdoor ververs je de browser / pagina, dan moet de chat het weer doen met een geupdate browser,
Gebruik het liefst Google Chroom, hierbij werkt het zeker.
geschreven door Kaiden op 10:44:26 @ 14-02-2011
Waarom maken ze niet via msn een chat group aan altijd gemakkelijk met ze alle zonder problemen op de chat kan iedereen heeft vast wel msn ;)
Dat kun je buitenom HT nog wel doen. Maar HT is een zelfstandige site. Bovendien kan ik me heel goed voorstellen dat niet iedereen zijn of haar MSN wil geven op het internet. En dan heb je weer een apart scherm, en moet je kiezen voor chatten of HT spelen.
Ik heb een aantal problemen weggehaald die opgelost lijken te zijn, als je hier nog last van hebt, graag even melden!