Ik zou heel graag de zadelkamer zelf willen indelen omdat ik allemaal verschillende levels zadels heb. (En hoofdstellen!)
Nu is mijn zadelkamer erg onoverzichtelijk. level 9, 12 en 18 staan allemaal door elkaar en ik zou deze heel graag netjes willen indelen.
Het lijkt me geweldig om zelf te bepalen waar ik de zadels wil hebben, bijvoorbeeld 6 bovenaan dan 9 dan 12 en dan 18 in plaats van álles door elkaar. (Of juist de hoogste level bovenaan)
Mijn zadelkamer is inderdaad een rommeltje. Ik hoef het niet per se zelf in te delen, maar het zou wel fijn zijn als de zadels en hoofdstellen gesorteerd staan op level.
Ik heb nu 8 zadels, vaak nog gewonnen ook, die ik soms niet meer terug kan vinden.
Mee eens! had het ook en werd er zo gek van dat ik al mijn zadels verkocht heb en alleen maar lvl 32 zadels gekocht heb zo hoef ik er niet op te letten.
Ja idd op het moment komt het 'oudste' zadel bovenaan te staan maar daardoor staan alle levels door elkaar. Opzich hoeft het van mij niet zelf indeelbaar te zijn, maar iig op- of aflopend.
[TK/RES] SBL Oldenburger en Dartmoor Sperma
[TK/RES] HSB Dartmoor veulens
[RES] IF Oldenburger veulens
Les bij Jade Broute !!
geschreven door LaraHorse op 11:21:33 @ 21-02-2011
nee staat nu juist heel vreemd me dresseur zadel boven en spring zadels beneden of was dat de bedoeling??
Nu dan?
Tis beetje lastig sorteren op bonus omdat het in verschillende velden zit. Had eerst bedacht het gemiddelde te pakken maar dat werkt niet met de veelzijdigheids zadels.
Als je dressuur en springen gaat scheiden zit je ook nog eens met de veelzijdigheidszadels. Dan zou je daar ook nog een tab voor moeten aanmaken. Dan staan ze allemaal gescheiden.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Tis beetje lastig sorteren op bonus omdat het in verschillende velden zit. Had eerst bedacht het gemiddelde te pakken maar dat werkt niet met de veelzijdigheids zadels.
Is het bij de zadels niet gewoon mogelijk om ze op level neer te zetten ?
Bij mij herspringt alles altijd als ik de zadels/hoofdstellen ga poetsen.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''