Steeds meer zijn er spelers die last hebben dat de stallen ontzettend vies zijn en er zijn maar geen tot weinig stalknechten die nog stallen willen schoonmaken, waarom? Omdat de opbrengst veelste laag is.
Nu is mijn idee om de beloning voor de stalknecht te verhogen van €1.- per keer naar €1.- per procent, nu hoor ik al iedereen zeggen dat het te duur is voor de personen die hun stallen schoon willen houden, maar daar heb ik nog een subidee voor.
Namelijk;
De persoon waarvan de stal wordt schoongemaakt betaald €20.- per stal dat uiteindelijk schoon is gemaakt door een stalknecht. De stalknecht verdiend immers €1.- per procent dat er is schoongemaakt, zo verdiend de stalknecht meer, en wordt het aantrekkelijker om stalknecht te worden.
Door dit idee is het dus ook aantrekkelijk om je atribuutpunten erop te zetten, want meer procent per keer betekend meer euro's per keer klikken.
Zo ontstaat er dat er meer aantrekkingskracht is om een stalknecht te wezen, want wees eerlijk, wie wilt er met de manier dat er nu is nog een stalknecht wezen?
+ er zijn minder stallen vies in het spel