Ik ben wel niet een intensieve Hyves gebruiker maar de gadgets heb ik wel al eens gezien.
Een gadget waar je ook mee kan spelen. Gaat toch eerst naar hyves. Ah ja, ik heb een boekending staan bij gadgets.
Misschien is het leuk om standaard een paardje zichtbaar te hebben. In de hyves gadget. Met dan wat opties voor het paard natuurlijk.
Ik zie bij mijn boekenhyves ding dat als je op een boek klikt, je informatie krijgt. Dus misschien ook paardje aanklikbaar maken en dat de info van het paard er dan komt te staan?
Verder zou ik de hoofdbehoefte doen.
-> Verzorgen
-> Trainen (Gewoon de methode dat je een knol kan trainen en dat er training +1 komt te staan) Met de bedoeling om zoveel mogelijk het paardje te trainen.
Ik weet eigenlijk bitter weinig over zo een gadget, als je echt veel kan, kan je misschien ook na x-aantal trainen het paardje een niveau hoger laten gaan?
-> Snoepje geven?
Misschien ook de optie om iemand anders paardje te volgen? Bijvoorbeeld bovenaan enkele knoppen.
-> Eigen paard
-> Favoriete volgpaard
Euhm, uitgedacht voor de moment want te groot moet het ook niet zijn, het moet personen juist aantrekken en niet dat ze daar genoeg mee hebben.