Heey!
Ik heb drie paarden en als ik ga rijden (zelf) dan staat er bij de eerste: Je paard was met geen mogelijkheid aan het werk te krijgen!
bij de volgende:
Je bent van je paard gevallen!
en bij de laatste:
Je bent gevallen en je hebt je geblesserd! je moet nog...sec wachten
Deze 3 zijn ALTIJD samen, nooit eens één van die drie appart. Kan dat dat dat altijd samen is en nooit appart?
Kijk, ik heb 3 paarden. Telkens er één begint met: je paard wilde niet werken, dan val ik van de volgende en de laatste val ik ook, maar hard dan. En dat is altijd die drie na elkaar en nooit zo eens ene die zegt van dat ie niet wilde werken.
geschreven door maximeenik op 16:49:14 @ 02-03-2011
Kijk, ik heb 3 paarden. Telkens er één begint met: je paard wilde niet werken, dan val ik van de volgende en de laatste val ik ook, maar hard dan. En dat is altijd die drie na elkaar en nooit zo eens ene die zegt van dat ie niet wilde werken.
Maar je zou niet eens moeten kunnen rijden met dat laatste paard, aangezien je nog geblesseerd zou moeten zijn van de val ervoor. Of is dat met zo'n Medpack waarvan je blessure over gaat?
nee, bij mij zegt die bij het eerste paard niet aan het werk te krijgen, de 2e val ik, maar heb ik niets, en de derde val ik met blessure. ze zijn allemaal samen. en ik mag zo vaak op f5 drukken na dat 2e paard, dan heb ik niets.
geschreven door maximeenik op 16:52:56 @ 02-03-2011
nee, bij mij zegt die bij het eerste paard niet aan het werk te krijgen, de 2e val ik, maar heb ik niets, en de derde val ik met blessure. ze zijn allemaal samen. en ik mag zo vaak op f5 drukken na dat 2e paard, dan heb ik niets.
Als je valt heb je altijd een blessure. Kun je misschien van alle 3 de gevallen een printscreen maken als het weer gebeurt?