Nu kun je je beginnerspaarden gebruiken voor animatie lessen.
Nu leek mij het wel een leuk idee dat je ook je ruinen kan gebruiken voor animatie lessen
Dan is er ook een reden om je paard te castreren
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
Lijkt mij inderdaad ook fijn dat je ruinen kan gebruiken voor de animatielessen.
Dan castreer ik misschien wel eentje die een redelijk stamboom heeft.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Dit vind ik een leuk idee. Zo heb je wat meer aan ruinen en op een gegeven moment verdwijnen de beginnerspaarden dus heb je hier niets meer aan. Leuk bedacht Mariet.
Ik vind het wel een goed idee, maar ik vind dan wel dat de animatielessen minder snel moeten lukken dan met de beginnerspaarden, anders gaat iedereen zijn/haar hengst castreren die niets meer waard is en wordt er weer veel te veel geld verdiend en krijg je een geldoverschot. Maar verder ben ik wel voor.
Ik ben zeker voor. Als je beginnerspaarden dood gaan, heb je er tenminste nog wat aan (aan die animatielessen, niet die paarden >_< ) en is er ook meer een reden om te castreren (:
Op deze manier hebben de dikke inteelt paarden ook nog enige waarde en worden die ook nog verkocht. Ook heeft de castratie dan een zichtbaar nut. Kan me niet voorstellen dat er veel mensen castreren nu...
Another life that's gone to waste
Another light lost from your face
It's complicated Do you ever wonder if the stars shine out for you?
Ik ben voor, op een gegeven moment heb je geen beginnerspaarden meer en heeft de optie ook geen zin meer, zoals Doppie al zei vind ik dan wel dat het minder snel moet kunnen lukken. Want op dit moment heb je niet zo veel aan ruinen.