mijn idee was om een trailer en een auto te kunnen kopen.
Allemaal auto's en dat je dan hoe hoger de rang dan kan je een andere auto kopen wie moderne en mooier is.
En het is ook handig om een trailer te kunnen kopen.
En mijn idee was als je dit koopt dat te tijd met Lessen iets korter duren. En de klusjes dat daar ook een paar seconden afgaan.
Ik denk dat het handiger is dat je dit kunt kopen vanaf level 20 ofzo
Ik denk niet dat het een slecht idee is, maar ik denk dat hij wat anders gepresenteerd moet worden. Dit is HPS namelijk niet en het is ook niet de bedoeling dat het dat wordt.
In het echt heb je ook auto's en trailers dus wat dat betreft vind ik het wel leuk als ze hier ook komen. Misschien als RV upgrade?
geschreven door xMila op 18:17:33 @ 10-03-2011
Ik denk niet dat het een slecht idee is, maar ik denk dat hij wat anders gepresenteerd moet worden. Dit is HPS namelijk niet en het is ook niet de bedoeling dat het dat wordt.
In het echt heb je ook auto's en trailers dus wat dat betreft vind ik het wel leuk als ze hier ook komen. Misschien als RV upgrade?
geschreven door xMila op 18:17:33 @ 10-03-2011
Ja zo vind ik het ook goed!!
en beter gepresenteerd