Ik heb zonet een gewone dressuurwedstrijd gereden, had 209 punten en dus 2 winstpunten.
Maar als de winstpunten nu dubbel zijn, zou ik er dus 4 moeten gekregen hebben, wat dus niet het geval is...
Dit weekend is het WP-weekend! Dubbel zoveel winstpunten in de reguliere dressuur- en springwedstrijden!
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Ik weet niet in welke klasse dat was, want volgens mij is de puntentelling gewoon gelijk gebleven.
Zou het niet kunnen dat je 1 winstpunt had, wat dus is verdubbeld naar 2?
Lees mijn bericht hierboven of het nieuws op Horse Tycoon. Je krijgt dubbele winstpunten dit weekend.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door SalvaMea op 16:01:39 @ 18-03-2011
Lees mijn bericht hierboven of het nieuws op Horse Tycoon. Je krijgt dubbele winstpunten dit weekend.
geschreven door iloveflip op 16:02:47 @ 18-03-2011
[...]
dat is raar want ik krijg wel al dubbele
Van start gegaan deze namiddag, dus dat is normaal dat je dubbele krijgt.
Ja, dom van mij.
Heb net nogeens wiki gekeken inderdaad, wist niet dat de hogere klassen minder WP waren, dus heb indd dubbele WP gekregen.
Hier mag dus slotje op