Is het een idee om een 2e hands shop te maken waar je je oud zadels en hoofdstellen aan kunt verkopen voor bijv. 1/2 van de prijs? Wanneer ze dan zijn verkocht aan die 2e hands shop verdwijnen ze gewoon uit het spel. Zo voorkom je overvolle zadel en hoofdstel lijsten en kunnen mensen ook nog een klein beetje geld verdienen.
Vind je het te weinig wat je voor je zadel of hoofdstel krijgt? Dan moet je hem gewoon houden en gaan handelen met andere gebruikers....
Ik vind het een handig idee. Want heel vaak dan gooi je ze weg enzo en dan verdien je er helemaal niks aan. Maar hoe zit het dan met op maat gemaakte zadels?
Je kunt zadels die je niet meer gebruikt toch al verkopen, alleen doe je het dan via de handelsconsole.
En als je ze daar niet verkoopt en je hebt er veel last van dan kun je ze altijd nog weggooien.
Dus ik vind je idee een beetje onnodig.
Ik ben voor.
Maar misschien is het handig als ze in die shop dan te koop staan. Als je bijvoorbeeld gepromoveerd bent naar 32 heb je geen 24 zadels meer nodig. Dan verkoop je die aan de shop (zadel is 2500? = dus 1250) en kan jij daar weer 32 zadels kopen. (of in de winkel een nieuwe)