Ik had een idee, als je nou je profiel leuk kan maken met informatie en plaatjes. Zo iets als hyves. Je kan je profiel dan ook een leuk kleurtje geven enzo. Wie zijn hier voor of tegen?
^^ ja dat weet ik maar ik zelf vind dat niet zo leuk. Ik bedoel ook niet op het spel maar gewoon bij je waikboart en je vrienden enzo. Dat lijkt mij heel leuk. Sommige leden hier spelen HT ook niet maar zitten alleen op het forum.
Ik ben voor, want je moet anders 2 of meerdere profielen aanmaken voor je ruiters. Sommige hebben namelijk wel 5 of 6 ruiters, dat is dus een hoop gedoe als je voor iedere ruiter een leuk profiel wilt.
Dan kom je bijv. op iemands profiel, niet op een ruiter, maar echt op het acount, zoals bij mij dus op krisX.
Dan kun je daar een heel profiel zien.
Nu kan je een profiel aanmaken op je ruiter, ik zou het liever zien dat je een profiel voor je acount aanmaakt i.p.v per ruiter. Ondanks je zo wel verschillende fok & trainprofielen kan maken.
Van mij hoeft het profiel niet ''leuker'' te worden zoals je aangeeft. Voor een profiel op je account ben ik wel voor. Maar voor mensen die veel op het spel komen vind ik dat de ruiterprofielen ook zeker moeten blijven bestaan. Ik denk dat deze meer worden bekeken, omdat je daar vaak even heen gaat voor handelen, of om een paard te bekijken. Op een account-profiel word denk ik minder gekeken.