Hallo!
Ik zat vanochtend eens te denken; het is niet geheel logisch hoe de baan trainer nu is ingedeeld. De trainer kan enkel paarden zadelmak trainen terwijl dat niet het woord ''overkoepelt''. Bij trainer denk ik aan iemand die ook gewoon paarden kan trainen en niet enkel paarden zadelmak kan trainen. Tevens heb ik hierbij een suggestie voor de AP's.
Mijn idee is als volgt.
Het baantje trainer wordt anders ingedeeld. De trainer kan paarden zadelmak trainen, maar daarnaast kan hij ook paarden trainen voor anderen (wedstrijdklaar?) tegen een vergoeding.
Het principe blijft hetzelfde: de trainer moet een balkje vol krijgen en krijgt per klik een x aantal procent:
''De trainer heeft als doel het opleiden van paarden. Kortom het zadelmak maken van de paarden. Dit kan vanaf het 3e levensjaar. De trainer kan meerdere paarden tegelijk trainen. Zonder extra attribuutpunten kan de trainer per 5 minuten 3% trainen. Haal je het paard halverwege de training terug, dan ben je al je procenten weer kwijt. Een training kost 500 euro. De trainer krijgt na afloop van de training 500 xp.'' (aldus de wiki)
Hoe meer AP's, hoe sneller het gaat. Enkel wil ik de AP's nu een iets andere invulling geven. De trainer kan AP's op zijn baan zetten. Echter kan hij nu kiezen of hij de AP's gebruikt om sneller te trainen of voor een 'stal'.
Elke trainer krijgt standaard 5 'stallen' en kan dus standaard 5 paarden tegelijk trainen. 1 stal staat gelijk aan 1 AP. Dus stel jij zet 100 AP's op je baan trainer kan jij 100 paarden tegelijk trainen, maar met maar 3% per keer.
Kies jij ervoor om sneller te trainen en de AP's hierop te zetten dan heb je maar 5 stallen maar kan je wel sneller trainen.
Deze ''stallen'' worden niet opgeteld bij de stallen die je koopt met upgrades maar kan je zien als een soort van trainingsstallen die enkel bij het baantje horen.
De klant levert zijn paard hier dus bij af en heeft zelf een stal 'vrij' die gereserveerd is voor dat paard..
Suggesties?