Ik vind ook dat er iets aan gedaan moet worden. Naar mijn mening (sorry als ik ernaast zit) ben je als je langer dan 1 minuut gemiddeld over een lesje doet je meer met andere dingen bezig bent dan met horsetycoon. Bij een beroep als lesgever gaat dat helaas ten koste van de klanten.
Oplossingen hiervoor:
1. Maak het beroep wat
minder interessant --> Vergeleken met andere beroepen kun je als lesgever altijd klanten hebben, bij ki, dierenarts, trainer of hoefsmid is dit anders (vaak een uur ofzo geen klant). Nu heeft een lesgever al meer klanten, leverd het ook nog eens veel geld en xp op. Als je de beloning verlaagd gaan de minder actieve ook niet meer dit beroep kiezen.
Nu weet ik dat niemand voor deze optie is omdat vooral de lesgevers in dit topic zullen reageren
Wat wel kan is
2.
Motiveer de lesgever (vind ik de beste oplossing) --> De lesgever zorgt dat hij/zij binnen 1 minuut de les gegeven heeft, zo niet krijgt deze voor de les geven geen beloning met als melding: ''je klant was ontevreden over je productiviteit tijdens de les en weigert te betalen''.