Modbreak
LET OP!!!
9. Misbruik
Misbruik maken van Horse Tycoon is ten strengste verboden, dit houdt in dat er geen reclame gemaakt mag worden voor commerciële doeleinden. Het is ook verboden om logo's/afbeeldingen/teksten en andere onderdelen van de website te gebruiken voor andere doeleinden dan Horse Tycoon. Het misbruiken van exploits/bugs/hacks en andere manieren van valsspelen zijn ook niet toegestaan! Wanneer dit niet gemeld wordt en we komen er toch achter word je permanent verbannen van Horse Tycoon.
Ik heb het net even uitgetest. Eerst orangelie (merens) in de rassenspringwedstrijd gestopt, daar kon ik barrage rijden, klikte ik er nog een keer op staat er deze combinatie heeft al meegedaan aan de wedstrijd. Dus ik denk, even kijken of ik deze dan in de gewone wedstrijd kan laten springen en ja hoor, daar kan ik ook rijden (ook barrage neergezet daar). Nog steeds, zolang je geen tijd neer zet kun je dubbele wedstrijden rijden. Ik heb helaas niet geprobeerd dressuur te rijden, sorry bernardo, dat had ik ook even moeten uittesten. Maar blijkbaar springt de 5/5 niet op 0/5 als je eerst rassenwedstrijd doet met springen....