Ik ben tegen. Er zijn al zo veel dingen die je met de credits kunt doen, en ik vind dat we wel heel lui worden als we zelfs de 100x longeren met credits willen oplossen, omdat het anders te lang duurt. Het spel moet niet te makkelijk worden.
Tegen. Ik vind het wel een goed idee als je wat sneller kunt longeren. Dus bijvoorbeeld met 15 credits een pakket kopen dat je om de 5 min ipv 8 min kunt longeren.
Maar niet alles in een keer. Dan is het veel te makkelijk om te longeren.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je paard niet eerst 100x te longeren. Dan kun je daarna gewoon aan de slag met je paard. Kies je er wel voor om 100x te longeren dan moet je het geduld ook maar hebben vind ik.
geschreven door Seth op 12:46:07 @ 05-04-2011
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je paard niet eerst 100x te longeren. Dan kun je daarna gewoon aan de slag met je paard. Kies je er wel voor om 100x te longeren dan moet je het geduld ook maar hebben vind ik.
Dat is wat ik ook wou aanhalen. Het is niet verplicht. Trouwens 100x longeren is ook geen ramp. Het spel mag niet te makkelijk worden.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Tegen, als je een beetje doorlongeerd zit je al aan de 100x in ongeveer 3 dagen. En ja, als je je paard beter wil later rijden moet je er ook maar geduld voor hebben.
je kunt niet alles met credits doen, straks komen ze nog af om met credits je paard wed klaar te krijgen. je mag ook wel eens zelf doen , dus ik ben dik tegen.
Tegen, ik vind dat je al te veel voor elkaar kan krijgen met punten, credits en etc. Als je geen haast hebt, zoals ik, is het longeren gewoon ideaal en je verdient er xp mee, wat wil je nog meer?
trouwens, ik heb mijn 1 jaarige merrie al 142x gelongeerd
Ik ben tegen. Het longeren is niet verplicht, daarnaast heb je er genoeg tijd voor als je paard van 1 tot 3 jaar moet opgroeien. Dit duurt namelijk 2 maanden.