Ik zie steeds berichten (2) staan, maar vervolgens zijn er nergens nieuwe berichten Niet in de nieuwe en niet in de oude inbox. Behoorlijk iritant ahhaha
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.
nope er stan geen berichten alleen gelezen berichten. (niet groen dus) en die (2) stond er al voor ik die 2 gelezen berichten kreeg. In ijn oude inbox eb ik ook geen berichten gevonden
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.
geschreven door Inge88 op 18:11:54 @ 08-04-2011
nope er stan geen berichten alleen gelezen berichten. (niet groen dus) en die (2) stond er al voor ik die 2 gelezen berichten kreeg. In ijn oude inbox eb ik ook geen berichten gevonden
Ik denk dat dit berichten zijn van mij. Ik heb sowieso 1, maar volgens mij 2 topics van Inge88 gesloten. Wellicht zit 'm daar het bugje in.
Bernardo zal hier even naar moeten kijken dus het heeft geen zin om contact op te nemen met een moderator want deze kunnen er toch niets mee. Ik denk dat Bernardo er na het weekend naar zal kijken.
Ik had er gisteren dacht ik even last van. Toen had ik een bericht verwijderd, wat ik nog niet gelezen had. Daarna is het toch weer weggegaan, en nu heb ik er weer last van. Alleen ik had geen berichten in me inbox staan, en geen nieuwe berichten, maar er staat wel een 1 sinds ik net weer online kwam.
Bij mij staat er ook steeds 1 achter berichten maar als ik erop klik dan staan er alleen mijn oude berichten. En dat is irri want ik weet niet van wie het komt...
Ik heb het helaas nu ook.
Plotseling kwam er(1) achter Berichten bij mij, ik kijk en zie geen berichten. Sindsdien gaat die (1) Niet weg bij Berichten.
Wanneer ik wél een echt bericht ontvang springt dit wel gewoon over naar(2)
Ik denk dat het de (1) als 0 ziet nietwaar?