quote:
geschreven door niemandies op 19:13:13 @ 18-04-2011
hallo,
ik wil even wat dingetjes melden die niet kloppen op het spel
ik werk met google chrome en IE en bij beide doet de chat het niet

en bij de updates en index is bij vanaf afgelopen donderdag niet bijgewerkt en ik kan nergens uitleg van het hele paasevenement vinden ik zou het wel leuk vinden wat de bedoelingen zijn dat is misschien wel handig niet dat ik ooit wat zou winnen maar goed.
alvast bedankt!
mvg. niemandies
De chat werkt bij niemand,
zie topic
Topic: Chat
En de paasactie staat inderdaad niet bij de updates,
informatie is te vinden op
http://wiki.horsetycoon.nl/wiki/Paasactie_2011
Verder zijn sommige mensen ingelicht via de mail:
Van maandag 18 april tot en met maandag 24 is er een paasactie op Horse Tycoon! Je kunt de hele week items verzamelen en kun je met je rijvereniging werken aan een paasvuur! Voor de fanatieke teams is er een RabbitRace.
Items
Chocolade haasje
Bij gebruik krijg je tussen de 1 & 1.000xp!
Paasei
Bij gebruik kun je 15 minuten lang, 20% sneller klussen!
Gedecoreerd paasei
Bij gebruik kun je 15 minuten lang, 20% sneller paardrijden!
Gouden paasei
Bij gebruik heb je 15 minuten lang, 100 attribuutpunten op je baan!
Fabergé Equestrian
Bij het gebruiken van dit zeldzame item zijn al je paarden wedstrijdklaar!
Fabergé Clover Leaf
Bij het gebruiken van dit zeer zeldzame item krijg je 10% van alle XP die leden uit je rijvereniging die dag verdiend hebben.
Paasvuur
Samen met je rijvereniging-genootjes kun je elke 90 seconden hout sprokkelen. Voor elke kilogram hout die je vind krijgt ieder online rv-lig 50xp! Uiteraard gaat het erom welke rijvereniging het grootste paasvuur heeft, prijzen voor de winnende rijvereniging worden nog bekend gemaakt!
RabbitRace
Als je in een team zit bij je rijvereniging kun je meedoen aan de RabbitRace! Je moet met minimaal 4 teamleden meedoen om te kunnen racen. Na het inschrijven word de race gereden en krijgen de leden van het winnende team 3 prijzen uit een prijzenpot met ruim 45 verschillende prijzen!
Nieuw veelzijdigheidszadel te koop, compleet.
http://link.marktplaats.nl/540588011