Ik heb het idee dat bij mij als ik Offline ben, mijn procenten achteruit gaan.
De procenten, bedoel ik mee
Conditie van mijn paarden, verzorging van tuig, Stallen .. Dat soort dingen
Ik verzorg mijn tuig namelijk altijd al als het op 99% staat en mijn stallen mest ik ook continue uit...
Toen ik daarnet online kwam had ik zadels die 89% verzorgd waren, stallen die 30% vol waren en paarden met een conditie van 80%, terwijl die eerst ook prima was.
Dat is wel veel dat het achteruit gaat. Het gaat bij mij wel 1% achteruit (zadels/hoofdstellen) maar daarna stopt het gewoon.
Lijkt toch iets fout te gaan.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door SalvaMea op 20:20:09 @ 12-05-2011
Dat is wel veel dat het achteruit gaat. Het gaat bij mij wel 1% achteruit (zadels/hoofdstellen) maar daarna stopt het gewoon.
Lijkt toch iets fout te gaan.
Inderdaad, er zit altijd wel een kleine tijd tussen dat er nog iets af kan gaan. Dit is hoogstens een paar procent..
Heb je HorseTycoon niet per ongeluk nog aanstaan in een andere browser, of kan er iemand anders op je account?
Inderdaad, er zit altijd wel een kleine tijd tussen dat er nog iets af kan gaan. Dit is hoogstens een paar procent..
Heb je HorseTycoon niet per ongeluk nog aanstaan in een andere browser, of kan er iemand anders op je account?
Als je het laat aanstaan, wat ik soms ook eens doe als ik ineens weggeroepen wordt, dan gaat het nog niet zoveel % achteruit.
Uiteindelijk wordt je nog uitgelogd. Dus zijn je zadels en hoofdstellen een paar % lager. Maar meer dan 10%, dit heb ik nooit voor. Tenzij ik HT zou laten openstaan, af en toe eens klik voor een klusje en verder niets, maar dat is het geval hier niet.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Er zit niemand anders op mijn account, tenminste, niet dat ik weet
Ik heb hem soms wel open staan, maar dan ben ik niet actief, dus ik doe helemaal niks...
Dus denk niet dat het dan kan dat het zo hard naar beneden gaat?
geschreven door kerikelli op 19:34:33 @ 14-05-2011
Er zit niemand anders op mijn account, tenminste, niet dat ik weet
Ik heb hem soms wel open staan, maar dan ben ik niet actief, dus ik doe helemaal niks...
Dus denk niet dat het dan kan dat het zo hard naar beneden gaat?
Als je 'm open hebt staan maar niet actief bent gaan je zadels, hoofdstellen en conditie wel achter uit, ook als je niet actief bent. De verzorging gaat alleen achteruit als je actief bent.