Ik ben tegen, het maakt het alleen maar ingewikkeld voor andere spelers.
Vervelend inderdaad als je niet blij bent met je naam, maar veranderen vind ik niets
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door pandabeertje op 19:26:29 @ 15-05-2011
Ja ik ben er ook op tegen. Wat de andere ook al zegen, zo weet niemand meer wie je bent het ia dan je eigen schuld en anders maak je toch gewoon een ander account aan! dan kan net zo goed.
Dat laatste is ten strengste verboden! Maar ik ben het verder wel met je eens. Het wordt te verwarrend als je je naam kunt veranderen. Toch baal ik wel van m'n naam, en waarschijnlijk velen met mij. Maar ik vind dat we gewoon pech hebben dan.
Mocht het toch komen, dan als hele dure creditsoptie, en met je oude naam een maand tussen haakjes achter je nieuwe naam.
Ik ben tegen, zo weet niemand weer wie je bent, en kan je je zo voor iemand helemaal anders uitgeven. Voor mij dus een nee
Verder wil ik nog even herhalen dat dubbelacounts ten strengste verboden zijn en dit streng wordt bestraft, hier tot aanzetten is dus niet de bedoeling!
Ik zie hier eigenlijk wel wat in. Even een uitleg want het mag natuurlijk niet gebeuren zonder slag of stoot:
Hoe ik het voor me zie:
Het lid moet minimaal een x aantal maanden lid zijn van HT voordat hij/zij evt. zijn/haar naam kan veranderen.
Het lid betaald hiervoor een groot aantal credits (zo voorkom je dat iedereen zijn/haar naam gaat wijzigen).
Het is maar eenmalig mogelijk om je naam te wijzigen.
Op het profiel komt te staan onder welke naam het lid hiervoor bekend was. Dus stel ik verander mijn HT naam in Pietje, dan komt er te staan: Pietje voorheen xMila. Oid.
Beide namen mogen niet meer bruikbaar zijn door een ander lid, dus niemand zou de naam xMila dan nog kunnen gebruiken.
Je moet zowel op je oude als nieuwe naam vindbaar zijn in de zoekmachine.
Er zitten wel wat maar's aan. Ik denk dat als er strikte regels voor komen het best haalbaar is.
geschreven door xMila op 19:55:26 @ 15-05-2011
Ik zie hier eigenlijk wel wat in. Even een uitleg want het mag natuurlijk niet gebeuren zonder slag of stoot:
Hoe ik het voor me zie:
Het lid moet minimaal een x aantal maanden lid zijn van HT voordat hij/zij evt. zijn/haar naam kan veranderen.
Het lid betaald hiervoor een groot aantal credits (zo voorkom je dat iedereen zijn/haar naam gaat wijzigen).
Op het profiel komt te staan onder welke naam het lid hiervoor bekend was. Dus stel ik verander mijn HT naam in Pietje, dan komt er te staan: Pietje voorheen xMila. Oid.
Beide namen mogen niet meer bruikbaar zijn door een ander lid, dus niemand zou de naam xMila dan nog kunnen gebruiken.
Er zitten wel wat maar's aan. Ik denk dat als er strikte regels voor komen het best haalbaar is.
geschreven door xMila op 19:55:26 @ 15-05-2011
Hoe ik het voor me zie:
Sorry dat ik dit topic een schop geef, maar wellicht ziet Bernardo dit en zijn er nog meer updates mogelijk voor HT!
Ik ben voor dit goede idee. De naam die ik heb koos ik bijna 9 a 10 jaar geleden toen HT net online kwam. Ik zat in een Shetlander gekte die tijd door mijn manege Shetjes en had totaal niet nagedacht over het feit dat je de naam altijd zou blijven houden.
Dit komt omdat op het forum van HPS is gezegd dat het waarschijnlijk tegen een betaling mogelijk zou zijn je naam te kunnen veranderen, helaas is dit nog altijd niet het geval.
Nu kan ik me prima voorstellen dat er meer mensen zijn die wellicht een andere naam willen na 8 a 9 jaar of die vanaf het moment dat ze echt actief zijn gaan spelen een andere naam willen.
Bij VIV kakkelen we als kippen en kan je prestige meewippen!
geschreven door ShetlanderFan op 08:30:32 @ 31-08-2018
Sorry dat ik dit topic een schop geef, maar wellicht ziet Bernardo dit en zijn er nog meer updates mogelijk voor HT!
Ik ben voor dit goede idee. De naam die ik heb koos ik bijna 9 a 10 jaar geleden toen HT net online kwam. Ik zat in een Shetlander gekte die tijd door mijn manege Shetjes en had totaal niet nagedacht over het feit dat je de naam altijd zou blijven houden.
Dit komt omdat op het forum van HPS is gezegd dat het waarschijnlijk tegen een betaling mogelijk zou zijn je naam te kunnen veranderen, helaas is dit nog altijd niet het geval.
Nu kan ik me prima voorstellen dat er meer mensen zijn die wellicht een andere naam willen na 8 a 9 jaar of die vanaf het moment dat ze echt actief zijn gaan spelen een andere naam willen.
Eens, daarbij zijn er ook namen waar iedereen van in de war raakt: Meggie, Manadis, Manadis123 en Meradia. Als het mogelijk is wil ik graag mijn naam veranderen