Internationaal dressuurruiter
Equi: 15K
Hallo,
Het valt mij op, als je veel paarden hebt dat je soms tot drie medpacks nodig hebt wil je de lijst volledig kunnen aflopen.
Als je dan gebruik maakt van een medpack en enkele kliks verder heb je hetzelfde voor 'van het paard gevallen', dan is het ook niet uitdagend om een medpack te gaan gebruiken.
Ik zou het misschien wel leuk vinden om ook een buffericoontje te maken van een medpack met een beperkte tijd. Neem nu, 2 minuten werkend en daarna is het afgelopen. Dit geeft wel rustig de tijd om de lijst af te lopen.
Zeker voordelig voor gebruikers met meerdere paarden. Het feit is ook dat je normaal binnen de 2 minuten niet opnieuw gaat rijden. Je moet met een lespakket +/- 2.40 minuten wachten. Wanneer je een gouden ei gaat gebruiken is het minder. Maar je verzorgt en doet ook andere dingen in tussentijd. Dus in mijn ogen is 2 minuten niet overdreven.
Groetjes!
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''