Haai
weet niiet goed hoe het anders te zetten maar mijn inbox zegt dus soms dat ik een nieuw bericht op mijn prikbord heb terwijl dit helemaal niet zo is of er staat naast een bericht een recent uur nmaar er is dan helemaal niks verstuurd ofzo hoop dat jullie het een beetje snappen
geschreven door Lollie op 22:00:15 @ 31-05-2011
Ik denk dat diegene die het heeft verstuurd, het berichtje heeft verwijderd
Dat denk ik inderdaad ook.
Van wie heb je het berichtje? Want dat staat er ook altijd bij.
Dan kan je even een berichtje sturen of hij/zij een whiteboard-bericht had gestuurd.
ja maar het gebeurt meer dan één keer per dag heb op 1 uur 5 melding gekregen en 1 x geen melding :') ik snap het niet
en ik weet waar ik witheboard(-ik noem het prikbord ) kan lezen. Hij zegt gewoon je hebt een bericht terwijl het helemaal niet zo is
geschreven door Zorhaenorebie op 22:23:42 @ 31-05-2011
ja maar het gebeurt meer dan één keer per dag heb op 1 uur 5 melding gekregen en 1 x geen melding :') ik snap het niet
en ik weet waar ik witheboard(-ik noem het prikbord ) kan lezen. Hij zegt gewoon je hebt een bericht terwijl het helemaal niet zo is
Het gebeurt wel dat die dingen omhoog en omlaag schieten in je inbox, maar staan ze dan ook echt als ongelezen bij jou??
En het kan ook nog dat de oude meldingen van dat er een nieuw bericht op je WhiteBoard is blijven staan. Dus als er 1'tje binnenkomt, staan de oude meldingen van diezelfde persoon ook nog in dat bericht