quote:
geschreven door Bernardo op 11:21:27 @ 15-06-2011
Ik denk dat we zadels poetsen en opzadelen moeten splitsen. Heeft iemand hier nog suggesties voor? Het opzadelen moet dus ergens anders naar toe.
Het opzadelen kan misschien onder het kopje ''stal''. Het is net zoiets als verzorgen toch? Ik zou het gewoon ''opzadelen'' noemen.
Mijn briljante idee om het op de pagina van het paard te doen is bij nader inzien toch niet zo slim, want dan moet je ook weer naar de pagina van het andere paard van wie je het zadel hebt genomen....dan blijf je klikken. Het is dus denk ik wel noodzakelijk dat er één pagina komt met alle zadels en alle paarden erop.
Nu is het zo dat je bij je zadel een paard kiest. Logischer is volgens mij om bij je paard een zadel te kiezen. Dus al je volwassen paarden op een rij, met daarachter uitrolmenuutjes met de zadels. Of als dat technisch mogelijk is, zou het handig zijn als je het zadel letterlijk op het paard legt... Je pakt het op met je linkker muisknop en legt het neer op het paard. met dubbelklik haal je het vervolgens weer van het paard af...
Nu vind ik het een beetje vreemd dat hoogdrachtige paarden, waarop je niet meer kunt rijden, wel nog steeds een zadel op hebben. Misschien kan er iets gemaakt worden dat het drachtige paard automatisch afgezadeld wordt als je er niet meer op kunt rijden en dat het uit de lijst verdwijnt op de opzadelpagina (dat scheelt weer data). Als het paard dan wel weer berijdbaar is verschijnt het vanzelf weer in de opzadellijst.
Als jullie toch aan de gang gaan met het aanpassen van de zadelkamer zou ik ook graag spring-, dressuur en veelzijdigheidszadels / hoofdstellen in verschillende kleuren zien.
VB: veelzijdigheid: grijs, prestigetuig zwart (voor als dat er ooit komt)
dressuur: lila, prestigetuig dressuur paars
springen: roze, prestigetuig springen rood.
Heb jij een kat? Help mij bij mijn onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Ga naar de volgende [url=
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=96437]enquete[/url] lees de instructies en vul de enquete in...bedankt vast!