nu zat ik te denken om per account een max voor paarden te stellen in plaats van per ruiter.
dan kunnen ruiters waar je heel actief mee bent meer als 50 paarden tegelijk trainen.
mijn idee was dan dus ook het volgende;
je begint met 1 ruiter waar je in totaal 50 plekken op hebt.
iedere ruiter die je daarna bijmaakt geeft je 48 extra plekken(beginpaarden moeten namelijk zoizo plek hebben ).
die 48 extra plekken kun je over de verschillende ruiters verdelen.
dus bijvoorbeeld ruiter 1 krijgt 20 plekken bij dus in totaal 70 plekken nu.
en ruiter 2 die moet het doen met 30 plekken in totaal dus 28 erbij.
en zo kun je voor iedere ruiter het dan appart indelen.
als je dan bijvoorbeeld een 3e ruiter aan maakt dan kun je zeggen van ik wil 10 op mijn 3e ruiter laten staan. en de andere 40 in totaal gaan weer naar mijn eerste ruiter. zodat die 110 plekken heeft.
ik kan bij hengsten van jou keuze 2 keer sperma afnemen.
voor niet rv leden kost dit 1000 dit is inclusief de afneem kosten.
rv leden hebben een speciale korting die betalen alleen de afneem kosten.
wanneer je interesse hebt kun je mij via de pb bereiken of in de chat wanneer ik aanwezig ben
Ik geloof het maximum van 50 paarden/stallen is ingesteld voor de website.
Als jij meer dan 50 paarden moet klikken voor verzorgen, zadelkamer, lessen etc. dan trekt de site dat niet helemaal geloof ik
geschreven door SnelleMarz op 15:38:28 @ 21-06-2011
Ik geloof het maximum van 50 paarden/stallen is ingesteld voor de website.
Als jij meer dan 50 paarden moet klikken voor verzorgen, zadelkamer, lessen etc. dan trekt de site dat niet helemaal geloof ik :=
Inderdaad, jouw idee lijkt me wel wat, maar ik denk dat het niet echt haalbaar is om meer paarden te bezitten Daarom is het juist wel handig dat je je paarden kan verdelen over 8 ruiters.