Een compensatie? Aan welke had je gedacht?
Zo'n dingen zijn dan ook weer een beetje onhaalbaar... Maar ik zal even het verhaal doen vanuit mijn standpunt.
Ik zie dat er veel wordt afgegeven op het beheer, niets word aangekondigd, ze reageren niet op PB's, weten niet wat er gaande is,... (weet ik veel wat jullie nog allemaal tegen de beheerders hebben...). Maar ik kan je verzekeren dat iedere beheerder goed genoeg weet wat er hier gebeurd. En geloof het of niet, maar de reden waarom ze hun pb's niet beantwoorden, is dat ze het juist zo druk hebben. Iedereen raad trouwens af om naar beheerders een pb te sturen, juist omdat ze het zo druk hebben. Waarom stuur je niet gewoon een pb naar een sm? Of zelfs naar een FM, CM, WM,...? IK weet namelijk niet of jullie weten hoeveel berichtjes er in Bernardo's inbox zitten?
Over wie zijn schuld dit is heb ik een kort goed antwoord:
Niemand ! Waarom vragen jullie jullie af, Hah, ik zou niet weten welke schuld een wm hier aan kan hebben? De pagina van Eclipse is direct na de update aangepast. Dus daar kan het probleem niet liggen. Misgelopen comunicatie? Ja, dit kan het misschien zijn, kleine updates weten wij even vroeg/laat als jullie. Grote updates zijn bij ons wel aangekondigd. Daarom dat wij gewoon net als jullie bij de updates kijken, en zo onze wiki aanpassen. Verder hopen we qua wiki ook op feedback van gebruikers. Zo weten we wat ze missen, in de wiki, wat er nog fout is,... Jammer genoeg krijgen we vrijwel nooit enige reactie. Wat zeer jammer is, want wij weten niet wat jullie missen in de wiki, of er eventueel nog een fout instaat. Maar wat is er hier fout gelopen, een onderwerp wordt wel eens meerdere keren in de wiki uitgelegd. Ik zal bijvoorbeeld een heel stom voorbeeldje geven, Stel:
De kleur van stamboomlozen paarden is aangepast naar fel rood i.p.v groen. Wij als wikimods zullen direct 1 pagina aanpassen, de pagina over stamboomlozen paarden, en die van paarden in het algemeen. Maar, op de pagina stambomen wordt er ook nog uitgelegd met de kleur groen i.p.v rood. Deze zijn we dus vergeten Wij zijn ook maar mensen die hellemaal belangloos de wiki aanpassen,... Wij maken dus ook eens een foutje, zoals jullie, er bestaat geen enkele mens op aarde die nooit een foutje maakt.
Het voorbeeld dat ik hierboven aanhaalde is natuurlijk
NIET ECHT!! Ik zal mijn uitleg even toepassen op het verhaal dat we nu kennen:
Opgroeipunten worden vervangen door eclipse. Dit wordt aangepast, doorverwijspagina gemaakt, nieuwe pagina voor eclipse,... Enkel de pagina van de stamboomlozen paarden zijn we vergeten, dit is namelijk niet direct in verband met eclipse. Daardoor stond er nu een foutje op de pagina,.... Een gewoon menselijk foutje dus...
En waarom een sbl paard dat vroeger wel mocht en nu niet meer, ja dat was om het fokken in het begin van het spel sneller te laten verlopen,... Nu we wat verder in het spel komen is dit niet meer nodig, en is op dit vlak gelijk met andere paarden.
Dus, het is niemand zijn fout, niet van het team, niet van iemand anders,...
We zijn als wm'ers inderdaad wel iets vergeten, maar iets vergeten is tenslotte wel menselijk...