Modbreak
Bug in behandeling onder het nummer 0000063.
als het goed is zou er een willekeurig systeem zijn voor de stallenmesters?
alleen ben ik bang dat dit niet zo willekeurig is als er gezegd word.
iedereen die hier onder staat heeft mijn stallen uitgemest inclusief ikzelf en wij zijn allemaal van OGH. en hebben met iedereen steeds dezelfde personen gehad. en dan bedoel ik ook iedereen die hier staat had steeds dezelfde. eerst allemaal Xmila, toen allemaal mandje toen mij toen antoinette?
ik weet niet of dit idd een bugje is of niet maar vindt dit wel erg grappig om te zien
vandaag om 16:29:13
Ukkie Arab is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:26:33
Jilly Gordon is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's Hera, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:25:43
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Jukka, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:25:25
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinsky's Hercules, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:18:20
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Caz vd Wijsthoeve, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:15:36
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's apocalips, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:14:14
Luna Franko is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's pleasure, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:14:13
Hugo de Bockenreyder is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's Sarabi, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:12:34
Hugo de Bockenreyder is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's Death, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:12:20
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinksy's ares, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:11:02
Luna Franko is klaar met het uitmesten van de stal van Lyonel Baratheon, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:11:01
Hugo de Bockenreyder is klaar met het uitmesten van de stal van Adventures nala, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:09:51
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's xena, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:09:10
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's fay, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:08:18
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinsky's apollo, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:07:59
Luna Franko is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinsky's king prize, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:07:34
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinsky's tiny, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:06:30
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Adventure's homecomming queen, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:06:03
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van Adventures Starlight, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:05:49
Hugo de Bockenreyder is klaar met het uitmesten van de stal van Adventures princess, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:04:59
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Pale Horse Of The Apocalypse, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:04:40
Luna Franko is klaar met het uitmesten van de stal van kolinsky´s warrior, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:03:27
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van kolinsky's predjustice, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:02:17
Parzival Perfect is klaar met het uitmesten van de stal van kolinsky's pride, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:00:53
Hugo de Bockenreyder is klaar met het uitmesten van de stal van Kolinsky's fearless, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 16:00:16
Prince Jan-willem is klaar met het uitmesten van de stal van Cactus Benno, je hebt 75xp gekregen!
vandaag om 15:59:56
Luna Franko is klaar met het uitmesten van de stal van kolinsky, je hebt 75xp gekregen!