Ok, ik weet dat ik de enige ben met dit probleem en dat het geen bug is wat betreft HT. Maar het stoort mij giiiigantisch!
Met Firefox of IE, kan ik de chat wel meelezen enz. Maar zodra ik Chrome gebruik, blijft mijn chat wit. Ik gebruik Chrome nu enkele maanden, maar sinds 5 dagen o.i.d. doet de chat het niet meer. Watskeburt?!
Ik ben de enige met dit probleem, want enkele van mn RV genoten, hebben dit probleem niet met Chrome en ook zij snappen het niet.
Nog wat vreemds; voorheen kon ik ook zonder problemen internetbankieren, met een kastje van ABN Amro enz.. Dan log je automatisch in soort van, omdat je internetbrowser het 'programma' ondersteunt. Maar dat veranderde een paar weken geleden. Ik kon opeens niet meer internetbankieren met Chrome, wel met Firefox of IE. Later kwam dus dit probleem met de chat, misschien heeft het een soort van connectie met elkaar, iets wat met flash te maken heeft?
Wie oh wie is er slim wat computers en programma´s betreft en snapt wat er hier aan de hand is met mijn geliefde Google Chrome? Ik moet en zal GC gebruiken, want met Firefox of IE is het niet te doen met 40+ paarden, om te voeren, verzorgen en zadels poetsen e.d. Zoals menigen wel zullen snappen. :Y) En daarnaast wil ik gewoon de chat bij kunnen houden.
Heeeelp!! ^^
*
Oh ja, ik heb het volgende al uitgevoerd;
• F5
• Browser opnieuw opstarten
• In- en uitloggen
• Google Chrome ge-update
• Google Chrome van mn computer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
• Hulp van mijn vriend ingeschakeld alleen is hij er nog niet aan toe gekomen want ik vond dat wij eerst boodschappen moesten doen en toen we thuiskwamen gingen we eten en daarna zijn we het gewoon glad vergeten en misschien moet ik het zometeen nog eens vragen als we Harry Potter afgekeken hebben. ;d
Canon 40D + aanhang.
J'adore Rubinhio, -adore-
My number one; R. Rubinhio