princesadventures
CM, FM-PF
geplaatst op vandaag om 14:57:57
Engel
Equi: 834
de laatste tijd in de prestige wedstrijden zijn het met name cinna en ogh die boven in de lijst staan. ook wij als ogh leden winnen niet altijd maar als we meedoen staan we idd altijd wel in de top 2. als cinna medoen is het een wedstrijd tussen ons en cinna en de rest strijd om plek 3.
nu komt het steeds vaker voor dat ik ook O.R. en A.R. en S.R. voorbij zie komen in de top 4. ook als wij meedoen en cinna zie ik die 3 ook steeds erbij zitten.
het verschil met name zit er ook in dat de meeste grote spelers in ogh of cinna zitten en die halen dus vaak ook de beste punten. hierdoor moeten de kleinere rv's al veel meer groeien om alleen al aan de gemiddeldes te komen die cinna en ogh vaak rijden.
mocht er nu ook voor plek 2 en 3 een prijs vallen is de kans groot dat er meerdere rv's me gaan doen dat wel. maar de kans is klein dat het allemaal verschillende zullen zijn want ik denk dat dan or,ar,sr,cinna,ogh misschien met meer teams gaan komen. waardoor de andere dus net zo min als hiervoor kans hebben om bij de top te horen.
ik ben van mening dat dit dus niet gaat werken en ben tegen dit plan.
je haalt al aardig wat prestige als je alleen al een wedstrijd rijdt.
hier ben ik het mee eens als er nou net zo als bij dressuurwedstrijden een evt 2e en 3e prijs zou komen als er bv meer als 4 teams meedoen een 2e prijs die bv de helft prestige krijgt en als er meer als 8 teams meedoen een 3e prijs met 1/3 prestige krijgt zo geeft het misschien meer stimulans om mee te doen ook voor de kleinere rv's