Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel klanten je krijgt, en dat kan van verscheidene zaken afhangen, hoewel je bij instructie ''maar'' 18€ krijgt, denk ik toch dat deze het meeste opbrengt, mits je er wat AP's opzet, en lage tijd behoudt
Ik denk dat de KI stationhouder het meeste geld verdiend. Het spel is in volle gang en veel mensen willen sperma afnemen en hun merrie insemineren en dat kost wel wat. De meeste KI stationhouders krijgen opdracht na opdracht en de sperma wordt ook in volle gang verkocht. Voor het afnemen van sperma ontvangt een KI stationhouder €450 en het insemineren van een merrie €750, dus dat is iets meer dan de 18 euro die de industrice verdient.
geschreven door redeast789 op 09:29:30 @ 19-08-2011
Ik denk dat de KI stationhouder het meeste geld verdiend. Het spel is in volle gang en veel mensen willen sperma afnemen en hun merrie insemineren en dat kost wel wat. De meeste KI stationhouders krijgen opdracht na opdracht en de sperma wordt ook in volle gang verkocht. Voor het afnemen van sperma ontvangt een KI stationhouder €450 en het insemineren van een merrie €750, dus dat is iets meer dan de 18 euro die de industrice verdient.
Een instructrice krijgt meer klanten dan een KI stationhouder, en je kunt het baantje instructrice al bij een eerder level leren. Dus ik ben het niet helemaal eens met je stelling. Een K I krijgt ong 100 klanten op een dag, als je geluk hebt! Een instructrice ong 20 klanten in een kwartier (is ook weer afhankelijk van de AP's die je op je baan zet). in verhouding verdien je dus als instructrice meer dan als KI stationhouder.
geschreven door Starskylover op 09:42:26 @ 19-08-2011
[...]
Een instructrice krijgt meer klanten dan een KI stationhouder, en je kunt het baantje instructrice al bij een eerder level leren. Dus ik ben het niet helemaal eens met je stelling. Een K I krijgt ong 100 klanten op een dag, als je geluk hebt! Een instructrice ong 20 klanten in een kwartier (is ook weer afhankelijk van de AP's die je op je baan zet). in verhouding verdien je dus als instructrice meer dan als KI stationhouder.
Ik ben zelf KI station houder, maar ik moet het meestal doen met een klant of 5 per dag, vind het dus aardig tegen vallen.
Eigenlijk niet, want een kI stationhouder krijgt er een iedergeval 2 per uur, en meestal zijn dat er wel meer, maar als er veel mensen online zijn, betekend dat er ook meer mensen industrice zijn en dus is de kans kleiner dat je een klant krijgt om les te geven en groter dat je een klant krijgt bij het ki station. Als je dat dan uitrekend dan heb je misschien net 10 klanten per kwatier en dat doe je keer 18=180
Dat doe je keer 4x180= 720 euro verdient in een uur.
Dan doe je 2x minstens sperma afnemen, dat is het goedkoopst.
Dus 2x450= 900 euro verdient in een uur. volgens mij ligt het ook aan de kwaliteit van het afnemen en het level van de gene zelf. De mensen zullen eerder geneigd zijn om een KI houder te kiezen met level 40 dan 1 met level 20.
Dat kan je niet echt zeggen. Bij een instructrice of KI Station hangt het helemaal van de klanten af. Bij een KI station verdien je meer geld, maar een instructrice heeft meestal meer klanten.
Ongeveer evenveel, zou ik zeggen.