geschreven door Tears op 16:50:35 @ 12-10-2010
Naar mijn idee was er een topic voor wiki-schrijffouten, maar ik kon hem nergens meer vinden.
Volgens mij moet er bij de pagina Rasspecifiek iets gewijzigd worden. Klik
Iets verandert worden in de laatste zin.
De wedstrijden duren 24 uur, en de begin- en eindtijd varieert van tijd tot tijd.
Begin- en eindtijd is toch meervoud? Dan moet het toch variëren zijn?
Ik heb er nog een gevonden. Klik
Een cap verminderd de eventuele blessuretijd die je kan oplopen bij het rijden.
Dit moet 'vermindert' zijn.
In hetzelfde stukje van de cap staat een twijfelgeval:
Een cap kan je kopen bij de winkel, deze vind je in de linkerkolom bij 'uitrusting'.
Moet vind niet 'vindt' zijn?
geschreven door SnelleMarz op 10:21:57 @ 14-10-2010
Meldingen van Tears:
[...]
[...]
Die van Vind dat hoort zo want het is Loop jij?? Dus niet loopt jij?
En bij betekend is het ook Loop je? niet loopt je?? Dus alleen met een d!
Besteed is een (voltooid) Deelwoord. (En ik zit nog maar in groep 8!!)
geschreven door Tmt op 23:42:28 @ 17-10-2010
lieve mensen die gaat over taal en spelfouten in de WIKI, niet over taal en/of spelfouten op andere onderdelen
geschreven door love op 23:39:45 @ 17-10-2010
Hij is al oud, maar staat bij Frontpage en stoor me er nog een beetje aan, paardrijen is paardrijden, wat ik al eerder had gemeld in mijn post;
geschreven door love op 23:39:45 @ 17-10-2010
Hij is al oud, maar staat bij Frontpage en stoor me er nog een beetje aan, paardrijen is paardrijden, wat ik al eerder had gemeld in mijn post;
Bij landbouwer staat in de laatste zin een spelfout.
De prijzen voor balen staat niet vast, daarin is de landbouwer vrij om te vragen wat hij/zij wilt. Moet dit niet wil zijn?
Mijn ruiter Anna's Baggermeute kan tegen de afneemprijs 8 keer aftappen bij haar Ki-station, even prive aanschieten en we kunnen een deal maken voor € 0,00
Mijn ruiter Anna's Baggermeute kan tegen de afneemprijs 8 keer aftappen bij haar Ki-station, even prive aanschieten en we kunnen een deal maken voor € 0,00